JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

JEEP, HUMMER, DODGE, CADILLAC, FORD ...

JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Ιαν 21, 2009 1:31 am

Εικόνα
Το νέο Wrangler της Jeep, ευτυχώς, παραμένει αυτό που ήταν πάντα. Ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε με στόχο να γίνει ο απόλυτος… γητευτής των απανταχού βουνών. Ένα όχημα που μοιάζει με «οδοστρωτήρα», όταν βρίσκεται στο στοιχείο του, δηλαδή, σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Το Wrangler πρωτοεμφανίστηκε σαν όνομα το 1983, όταν η αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να αντικαταστήσει το αειθαλές και all time classic Jeep CJ ή Willys για τους περισσότερο μυημένους, (σ.σ. όλοι όσοι το «καβάλησαν» κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής τους θητείας ή στάθηκαν τυχεροί και το είχε πάρει κάποιος γνωστός από τον ΟΔΔΥ, αισθάνθηκαν για λίγο… λοχίας Σώντερς από την περίφημη τηλεοπτική σειρά Μάχη) με ένα πιο σύγχρονο και άνετο αυτοκίνητο. Από τότε πέρασαν 25 χρόνια μέχρι το Wrangler να φτάσει, πέρυσι, στην τρίτη του γενιά. Η μεγάλη επιτυχία όμως είναι ότι διατήρησε αναλλοίωτα όλα τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματά του, τα οποία του έχουν χαρίσει κλασικότητα ζηλευτή και συνάμα ζηλεμένη.


Εικόνα


Αυτή η εμφάνιση «σήμα κατατεθέν» του Wrangler δεν αλλοιώθηκε ούτε στην τρίτη του έκδοση, καθώς αφενός διατηρήθηκε η… τετράγωνη λογική σχεδίασης και αφετέρου μεγάλωσε ακόμα περισσότερο, αφού πήρε 13 εκατοστά σε πλάτος και 34 εκατοστά σε μήκος. Νέας σχεδίασης είναι τα πλαϊνά φτερά, τα οποία μάλιστα μπορούν να αφαιρεθούν, το καπό, τα σκαλοπάτια στο πλάι του οχήματος, το παρμπρίζ και οι προφυλακτήρες. Καινούργιο σχήμα έχουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα, χωρίς όμως να διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στη δεύτερη γενιά.

Στις πολύ θετικές αλλαγές, στην έκδοση με την μαλακή οροφή, περνά ο τρόπος που ανοίγει το παράθυρο… Όπως και στην προηγούμενη έκδοση, αυτό επιτυγχάνεται με… φερμουάρ, το οποίο όμως δεν πιάνει όλο το παράθυρο. Αφήνει ένα τρίγωνο κομμάτι στην πλευρά που πιάνει η πόρτα (σ.σ. αφαιρείται πολύ εύκολα όπως και παλιά) με το αμάξωμα. Με αυτή τη λύση μειώνεται εντυπωσιακά ο θόρυβος που δημιουργούταν όταν το Wrangler κινούταν σε ανοικτό δρόμο, αλλά και ο αέρας έχει σαφώς πιο… πολιτισμένη είσοδο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Τα σημεία, όμως, που η καινούργια πρόταση της Jeep έχει πραγματοποιήσει άλματα προόδου, είναι ο νέος εσωτερικός του κόσμος, η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και ο κινητήρας των 3,8 λίτρων που το κινεί.

Εικόνα


Αισθητή είναι η βελτίωση τόσο σε εικόνα, όσο και σε ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του νέου Wrangler. Η εντελώς λιτή εικόνα του προηγούμενου μοντέλου λάμπει δια της απουσίας της. Εντάξει, Jeep είναι, και υπολείπεται σχεδιαστικά σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές του, αλλά για αυτούς που ξέρουν γιατί το αγόρασαν γίνεται άμεσα αποδεκτό. Η κεντρική κονσόλα είναι άκρως εργονομική κατασκευασμένη με πολύ καλύτερα υλικά που δίνουν την αίσθηση ότι δεν θα χαλάσουν ποτέ. Το ηχοσύστημα αποδίδει σαφώς καλύτερα, ενώ πλέον υπάρχουν δύο θέσεις για τα… νερά δίπλα από το χειρόφρενο, καθώς και ένα ευμέγεθες ντουλαπάκι (Jumbo box) κάτω από το υποβραχιόνιο. Το πορτμπαγκάζ του Wrangler παραμένει μικρό και ικανό να χωρέσει μόνο για τα απολύτως απαραίτητα, όσο τα δύο πίσω καθίσματα βρίσκονται σε όρθια θέση. Η εύκολη (με μια κίνηση) αναδίπλωσή τους όμως δημιουργεί αρκετό χώρο για τις εκάστοτε αποσκευές, που φτάνει κοντά στα 490 λίτρα.

Για τις εκτός δρόμου επιδόσεις του Wrangler δεν γίνεται λόγος. Παραμένει πραγματικό Κρι-Κρι έτοιμο να σκαρφαλώσει σε σημεία που συνετός οδηγός δεν θα επιχειρούσε. «Γεννημένο» για αυτή τη δουλειά είναι, άλλωστε, σιγά μην άφηναν οι αμερικανοί να χαθεί έστω και στο ελάχιστο κάτι από την εκτός δρόμου μαγεία του. Εκεί που έβαλαν το χεράκι τους, όμως, έκαναν δουλειά. Ο λόγος για την συμπεριφορά του νέου Jeep Wrangler στην άσφαλτο, η οποία έχει εκπολιτιστεί σε μεγάλο βαθμό σε σχέση, πάντα, με το παρελθόν. Το νέο και πιο άκαμπτο κατά 100% πλαίσιο, η βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και αεροδυναμική αλλά και η αύξηση των μετατροχίων, προσδίδουν καλύτερη ποιότητα κύλισης και αισθητά βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος ελέω του εκτός δρόμου στησίματος των αναρτήσεων επιφέρουν περάσματα με χαμηλότερες ταχύτητες, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλει το ESP, που όμως απενεργοποιείται πλήρως. Οι «ξερές» αναπηδήσεις του παρελθόντος φιλτράρονται πιο αποτελεσματικά ενώ τα φρένα έχουν εξαιρετική αποτελεσματικότητα.

Ο νέος V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων αποδίδει 201 ίππων στις 5.000 στροφές και 32,1 κιλά ροπής στις 4.000. Η λειτουργία του είναι σαφώς πιο πολιτισμένη και γραμμική, ενώ αγαστή είναι και η συνεργασία του με το αυτόματο 4άρι κιβώτιο, το οποίο διαθέτει επιλογή "overdrive off", προσφέροντας καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, «κονταίνοντας» τις σχέσεις του κιβωτίου. Φυσικά, για τους «ανήσυχους» υπάρχει και το λεβιέ του «αργού» που κάνει το Wrangler ικανό να… χαράξει νέους δρόμους.

Είναι λίγο ακριβούτσικο 38,5 χιλιάρικα κοστίζει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, αλλά από την άλλη, αξίζει κάθε ευρώ που θα δαπανηθεί αρκεί να γνωρίζει ο ιδιοκτήτης του… γιατί το πήρε. Βέβαια, υπάρχει και φτηνότερη, πιο «σπαρτιάτικη» έκδοση, που εκκινεί από τα 33,5 χιλιάρικα.


ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Το γεγονός ότι διατήρησε όλα τα «συστατικά» της πετυχημένης συνταγής του, βελτιώνοντας ταυτόχρονα αρκετά σημεία που υστερούσε. Παραμένει ατρόμητο στις εκτός δρόμου διαδρομές, παρουσιάζοντας καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

JEEP WRANGLER SPORT 3,8L

ΚΥΒΙΣΜΟΣ 3.778cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ V6-24

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 201/5.000

ΡΟΠΗ 32,1Kgm/4.000

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 180km

0-100 km/h 10,2sec

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Άκαμπτος άξονας, οδηγούντες βραχίονες, ράβδοι Pan hard

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Άκαμπτος άξονας, υστερούντες βραχίονες, ράβδοι Pan hard

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Στους τέσσερις τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ Αυτόματο 4 σχέσεων

ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω

ΒΑΡΟΣ 1.815 Κg

ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ 4.223mm / 1.880mm / 1.840mm


zougla.gr
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Τετ Ιαν 21, 2009 10:50 am

GMAK τη βλεπεις ?????????? τοχεις????????? :angry:
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am

Re: JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Ιαν 21, 2009 11:26 am

φιλε φοβερο εργαλειο...τι να λεμε τωρα :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Re: JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

Δημοσίευσηαπό DIMITRISS32 » Τετ Ιαν 21, 2009 11:38 am

ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΦΟΒΕΡΟ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΗΝΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΚΕΤΟ :cry:
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΦΘΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΦΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥ...Η διαφορά μεταξύ ιδιοφυίας και βλακείας είναι ότι η ιδιοφυία εχει όρια..
Άβαταρ μέλους
DIMITRISS32
 
Δημοσιεύσεις: 4757
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 30, 2008 10:41 am

Re: JEEP WRANGLER Ο γητευτής των βουνών

Δημοσίευσηαπό gmak » Τετ Ιαν 21, 2009 11:39 am

αχχχχχχ που να βρεθει το πακετο...εστω και πακετακι δηλαδη :lol:
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr


Επιστροφή στο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron