H νέα Porsche Cayenne με υβριδικό σύστημα κίνησης

AUDI, MERCEDES, OPEL, L.R., VW, FIAT, IVECO, VOLVO, SAAB....

H νέα Porsche Cayenne με υβριδικό σύστημα κίνησης

Δημοσίευσηαπό gmak » Σάβ Μάιος 22, 2010 1:32 am

Image.ashx (1).jpg
Image.ashx (1).jpg (21.26 KiB) 998 προβολές
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης zougla.gr

Ποιος θα το περίμενε, ότι ακόμα και η Porsche θα χρησιμοποιούσε στα αυτοκίνητά της την υβριδική τεχνολογία… Η σκέψη έγινε πράξη και τα κέρδη από την κίνηση αυτή αναμένοντα να είναι πολλαπλά για τους υποψήφιους αγοραστές του εντυπωσιακού SUV της γερμανικής φίρμας. Και αυτό διότι, σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 23%, καθώς το νέο Cayenne, όπως κάθε Porsche, έχει εξελιχθεί σύμφωνα με την αρχή "Porsche Intelligent Performance”, δηλαδή περισσότερη ισχύς με λιγότερα καύσιμα, μεγαλύτερη αποδοτικότητα και χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Πιο ελαφρύ

Τα χαρακτηριστικά αυτά προκύπτουν κυρίως από την τοποθέτηση του νέου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Tiptronic S, με ευρεία κλιμάκωση των σχέσεων και, επιπλέον, με την αυτόματη λειτουργία Start - Stop, με το σύστημα θερμικής διαχείρισης του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας από τα φρένα, το σύστημα μεταβλητής αποκοπής της παροχής καυσίμου στον κινητήρα και την έξυπνη χρήση υλικών μειωμένου βάρους.

Χάρη στον ειδικό συνδυασμό υλικών για τη βελτιστοποίηση του βάρους, καθώς και τις αλλαγές στην ευρύτερη φιλοσοφία του οχήματος, όπως το νέο ενεργό και πολύ ελαφρύ σύστημα τετρακίνησης του Cayenne, το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά (το νέο Cayenne S είναι ελαφρύτερο κατά 180 κιλά) -κάτι που επηρεάζει πολύ θετικά όχι μόνο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2, αλλά και τις επιδόσεις, την ευκινησία και το κράτημα στον δρόμο.

Κατανάλωση 8,2 λίτρα!

Ο πρωταγωνιστής της νέας γενιάς Cayenne είναι αναμφισβήτητα το τελευταίας τεχνολογίας παράλληλο και πλήρες υβριδικό Cayenne S Hybrid. Με κατανάλωση καυσίμου που δεν ξεπερνά τα 8,2 λίτρα/100 χλμ, συνδυάζει τις επιδόσεις ενός οκτακύλινδρου κινητήρα με την οικονομία ενός εξακύλινδρου, απαιτώντας πολύ λιγότερο καύσιμο, ενώ με εκπομπές CO2 μόλις 193 γρ./χλμ, αποτελεί όχι μόνο την "καθαρότερη" έκδοση του Cayenne αλλά και την "καθαρότερη" Porsche ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Με την έξυπνη συνεργασία μεταξύ των τριών υπερτροφοδοτούμενων τρίλιτρων κινητήρων V6 και του ηλεκτροκινητήρα, το Cayenne S Hybrid δίνει έμφαση στη μέγιστη αποδοτικότητα ολόκληρου του συστήματος κίνησης. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το όχημα επιτυγχάνει τον στόχο αυτόν είτε μόνο με τον ένα κινητήρα σε λειτουργία, είτε με τη συνεργασία και των δύο κινητήρων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας των 47 ίππων αποτελεί φυσικά τον ιδανικό συνεργάτη του κινητήρα των 333 ίππων με τον συμπιεστή, εξασφαλίζοντας μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές. Και οι δύο κινητήρες μαζί αποδίδουν μέγιστη ισχύ 380 ίππων και μέγιστη ροπή 850 Nm μόλις από τις 1.000 σ.α.λ., προσφέροντας επιδόσεις αντίστοιχες αυτών του Cayenne S με τον κινητήρα V8. Οι δύο κινητήρες συνδέονται μεταξύ τους με έναν συμπλέκτη διαχωρισμού, τον οποίο ελέγχει ο εγκέφαλος του υβριδικού συστήματος. Όταν οδηγεί συγκρατημένα και ήρεμα, για παράδειγμα σε μια κατοικημένη περιοχή, ο οδηγός μπορεί να καλύπτει μικρές αποστάσεις μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε το όχημα κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων και σχεδόν αθόρυβα μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα

Η τιμή της υβριδικής Cayenne ξεκινά από τα 112.300 ευρώ.
Συνημμένα
newcayennemesa324098222.jpg
Η θέση οδήγησης μπορεί να χαρακτηριστεί και ως… παράδεισος
newcayennemesa324098222.jpg (118.94 KiB) 998 προβολές
Άβαταρ μέλους
gmak
 
Δημοσιεύσεις: 8593
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 10:56 pm
Τοποθεσία: gmak@4x4fun.gr

Επιστροφή στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron